فروشگاه فایل علم

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

فروشگاه فایل علم

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود کیفیت ارائه خدمات بر روی پروتکل های مسیریابی در شبکه های اقتضایی متحرک

شبکه های اقتضایی ( Ad Hoc ) نمونه ی نوینی از شبکه های مخابراتی بی سیم هستند که به خاطر مشخصات منحصر به فردشان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 930 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
کیفیت ارائه خدمات بر روی پروتکل های مسیریابی در شبکه های اقتضایی متحرک

فروشنده فایل

کد کاربری 15

شبکه های اقتضایی ( Ad Hoc ) نمونه ی نوینی از شبکه های مخابراتی بی سیم هستند که به خاطر مشخصات منحصر به فردشان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند .در این شبکه ها هیچ پایگاه مبنا، تقویت کننده و مرکز سوییچینگ ثابتی وجود ندارد بلکه این خود گره ها هستند که عملیات تقویت داده سوییچینگ و مسیریابی را انجام می دهند .با توجه به تغییرات مداوم در توپولوژی شبکه به واسطه ی تحرک گره ها پروتکل های مسیریابی باید با اتخاذ نوعی استراتژی سازگار این تغییرات را پشتیبانی کنند به نحوی که داده ی ارسالی به سلامت از مبدا به مقصد برسد. از اوایل دهه 80 میلادی تاکنون پروتکل های مسیریابی فراوانی برای شبکه های اقتضایی پیشنهاد شده است. این پروتکل ها رنج وسیعی از مبانی و روش های طراحی را شامل می شوند از یک تعریف ساده برای پروتکل های اینترنتی گرفته تا روش های سلسله مراتبی چندسطحه ی پیچیده.

بسیاری از این پروتکل ها بر اساس فرض های ابتدایی ساده ای طراحی می شوند. نهایتا اگرچه هدف بسیاری از پروتکل ها قابل استفاده بودن برای شبکه های بزرگ است اما معمولا و به طور میانگین برای 10 تا 100 گره طراحی می شوند. کمبود توان باتری، پهنای باند محدود، میزان خطای زیاد، تزاحم داده و تغییرات مداوم در توپولوژی شبکه از مشکلات اساسی شبکه های اقتضائی است.

به دلیل همین محدودیت ها پروتکل های مسیریابی برای این گونه شبکه ها به گونه ای طراحی می شوند که حداقل یکی از عوامل زیانبار شبکه را کمینه سازند . به عنوان مثال برخی پروتکل ها صرفا بر مبنای توان باتری گره ها بنا می شوند، بسیاری دیگر کمینه سازی سربارهای پردازشی را مورد توجه قرار می دهند و در بسیاری دیگر اجتناب از حلقه (که خود عامل بسیاری از محدودیت ها در شبکه من جمله کاهش پهنای باند و ... است )

فهرست مطالب

چکیده1

مقدمه. 2

فصل اول : شبکه های بیسیم3

شبکه های ادهاک.. 7

کاربردهای شبکه ادهاک.. 8

خصوصیات شبکه ‌های ادهاک.. 9

معرفی انواع شبکه‌های ادهاک.. 10

شبکه ‌های حسگر هوشمند : (WSNs)10

مشخصات خاص شبکه های حسگر بی سیم12

شبکه‌های موبایل ادهاک : (MANETs)13

فصل دوم : شبکه های اقتضایی متحرک.. 14

شبکه های موبایل ادهاک.. 15

مفاهیم MANET :15

خصوصیات MANET :16

کاربردهای MANET :18

امنیت.. 21

مسیر یابی. 22

2. On demand - Reactive. 25

3. Hybrid - Proactive & Reactive. 26

فصل سوم : پروتکل DSR.. 27

پروتکل DSR.. 28

شبیه ساز NS2. 32

نتیجه گیری.. 33

فهرست منابع لاتین :42


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود کارآموزی در اداره مالیات

ایرانیان از زمان هخامنشیان برایدریافت مالیات وامورمالی کشور دفاتر وسازمانهای مرتبی داشتند در زمان ساسانیاناخذ مالیات صورت کاملتری داشت وسه نوع مالیات به نامهای اراضی ، سرشماری وسرانهدریافت می شد
دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 70 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53
کارآموزی در اداره مالیات

فروشنده فایل

کد کاربری 15

ایرانیان از زمان هخامنشیان برایدریافت مالیات وامورمالی کشور دفاتر وسازمانهای مرتبی داشتند . در زمان ساسانیاناخذ مالیات صورت کاملتری داشت وسه نوع مالیات به نامهای اراضی ، سرشماری وسرانهدریافت می شد . پس از ظهور اسلام ودر زمان حجاج بن یوسف ثقفی دفاتر مالیاتی ازفارسیبه عربی برگردانده شد اما در دوره سلجوقی با دستور عبدالملک کندری ، وزیر طغرل . دفاتر مالیاتی مجدداً به فارسی نگارش یافت .وزیرمالیه ، قبل از مشروطیت مامورشخص پادشاه بود وشاه تمام درآمدها وعواید کشور را در اختیار داشت ووزیر مالیه بودجهکشور را تنظیم می کرد ودر مرکز هر استان مستوفی مسئول امور مالیاتی بود . اینمستوفیان عده ای کارمند داشتند که به آنان میرزا می گفتند . رئیس مستوفی ها رامستوفی الممالک می گفتند که لقب وزیر مالیه بود .یکی از درآمدهای وصولی در زمان قاجاراز تیول داری حاصل می شد وتیول داران کسانی بودن که زمینهای دولتی در اختیار آنهاقرارمی گرفت وبا کمک کشاورزان از زمین بهره برداری می کردند وسالیانه مبلغی را بابتتیول داری به شاه می پرداختند .

فهرست مطالب

فصل 1 : معرفی سازمان امور مالیاتی

1-1) تاریخچه

1-2) تشکیل سازمانامورمالیاتی

1-3) نظام جامع مالیاتی

1-4) شر ح وظایف سازمان

فصل 2: انواع مالیات

2-1) مالیات بر اشخاص حقوقی

2-2-1) رسیدگی و نحوه تعیین درآمدمشمول مالیات مشاغل

2-2-2) تکلیف مودیان

2-2-3) معافیت های مالیاتی

2-2-4)هزینه های قابل قبول

2-2-5) مراجع حل اختلاف

2-2-6) تشویقات

2-2-7) جرائم

2-3) مالیات بر املاک

2-3-1) مالیات اجاره

2-3-2)مالیات بر نقل و انتقال املاک و سرقفلی

2-3-3) مالیات نقل و انتقال

2-3-3-1) تکالیف مودیان

2-3-4) مالیات بر در آمد املاک ( مالیات درآمد های متفرقه )

2-4) مالیات بر ارث

2-4-1) وراث از نظر قانونهای مالیاتی مستقیم

2-4-2) اموال مشمول مالیات بر ارث

2-4-3) نرخ مالیات بر ارث نسبت به سهم الارث

2-4-4) اموال زیر از مشمول مالیات بر ارث خارج است

2-4-5) وظیفه وراث

2-4-7) گواهینامه تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارث

2-4-8) گواهینامه واریز مالیات بر ارث

2-4-9) مراجع حل اختلاف

2-5) مالیات بر حقوق

2-6) مالیات تکلیفی

فصل 3: نگهداری دفاتر

3-1) مشخصات دفاتر قانونی

3-2) سایر دفاتر، اسناد حسابداری و مدارک حساب

3-3) نحوه تحریر و نگهداری دفاتر قانونی

3-4) چگونگی تنظیم صورت های مالی نهایی

3-5) موارد رد دفاتر

فصل 4: پیشنهادات

4-1) اظهار نامه مستغلات

4-2) اظهار نامه مالیاتی مربوط به مشاغل فروشندگی

منابع


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی و تحلیل منیفولد و سیستم اگزوز اتومبیل

در این مقاله به بررسی انواع هدر و اگزوز می پردازیم هدرها و اگزوز ها اجزای مهمی در تنفس موتور می باشند آن ها قدرت موتور را اضافه نمی کنند ولی کمک شایانی به بهره گیری از بالاترین قدرت خروجی موتور انجام میدهند
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 1621 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 93
بررسی و تحلیل منیفولد و سیستم اگزوز اتومبیل

فروشنده فایل

کد کاربری 15

در این مقاله به بررسی انواع هدر و اگزوز می پردازیم. هدرها و اگزوز ها اجزای مهمی در تنفس موتور می باشند. آن ها قدرت موتور را اضافه نمی کنند ولی کمک شایانی به بهره گیری از بالاترین قدرت خروجی موتور انجام میدهند.

این مقاله از جمع آوری و مطالعه معروف ترین مقاله های جهانکه نوشته شده توسط شرکت های تحقیقاتی امریکایی و ژاپنی در این باره گرد آوری شده است.امیدوارم مطلوب حضور خواننده باشد.

در سیکل اتو ، بعد از احتراق، گازها باید از محفظه احتراق خارج شوند و وارد هدرز می شوند، سپس به وسیله هدرز به چند راهه ای می رسند و آن جا تبدیل به یک راهه می شود. سپس وارد کاتالیزور شده و بعد از آن وارد انباره اگزوز و بعد از آن به سمت خارج اتومبیل هدایت می شوند.

هر کدام از این قسمت ها وظیفه ای دارند که به طور مفصل به شرح آن ها می پردازیم .

انتخاب هدرز ، کاتالیزور،انباره اگزوز و سر اگزوز خوب می تواند کمک کند تا موتور اتومبیل به بیشترین بازدهی خود برسد ، پس تلاش ما بیشتر بر روی آشنایی با انواع این قسمت ها و انتخاب آگاهانه آن ها با توجه به نیاز افراد مختلف است.

هر چه لوله‌ها کوتاهتر باشد، قطر آنها بزرگتر است، یعنی طرح کلی 1 ـ 4، و کلکتورهای بزرگ اوج hp بالاتری دارند زیرا سرعت 240 بعداً‌در امتداد rpmها بدست می‌آیند. این گشتاور را بعد از اوج گشتاور بالاتر نگه می‌دارند.

هر چه لوله‌های اولیه بلندتر باشند، قطرها کوچکتر هستند، یعنی طرح کلی 1 ـ 2 ـ 4، و کلکتورهای کوچکتر اوج گشتاوری دارند که قبلاً در دامنه rpm روی داده‌اند. زیرا 240 زودتر بدست آمده و این گشتاور را قبل از گشتاور اوج بالاتر نگه می‌دارند.

سیستم اگزوزی که اندازۀ آن بطور مناسبی تعیین شده باشد، کل پتانسیل قدرت یک موتور را آزاد یا استخراج میکند. موتور این قدرت را ایجاد میکند اما بدلیل ناکارآمدی سیستم اگزوز (بدلیل فشار برگشتی و وارونگی)، جلوی این قدرت و نیرو گرفته شده و هرگز در چرخها نشان داده نمیشود. بنابراین در واقع، یک سیستم اگزوز خوب قدرت یا نیرویی تولید نمیکند

فهرست مطالب

چکیده1

مقدمه. 3

فصل اول:5

هدر5

هدر (مانیفلد)6

فشار برگشتی.. 7

تأثیرات طراحی هدر ـ اگزوز بر قدرت موتور8

طراحی هدرز11

ایده‌هایی برای طراحی هدر14

قطر لولۀ اولیه. 18

اهداف یک سیستم کامل هدر و اگزوز22

پنج فاکتور طراحی هدر که روی مکانی که اوج گشتاور روی می‌دهد تأثیر می‌گذارد.23

1 ـ قطر (یا سطح مقطع لوله هدر)24

2) طول.. 27

3 ـ ادغام قطر، طول، زاویه و طرح نقشه کلکتور28

انوع کلکتور31

طول کلکتور32

پهنای کلکتور32

زاویه‌های شیب (taper)33

کاتالیست کانورتور34

5 ـ طرح کلی هدر: 1 ـ4 در برابر 1 ـ 2 ـ 4:37

نتیجه‌گیری از طراحی هدر38

خلاصه. 39

فصل دوم:41

اگزوز41

طراحی اگزوز42

طراحی اصلی.. 42

cat back. 43

بطور کلی سه طرح اگزوز وجود دارد:44

مشخصه‌های مهم اگزوز که می‌بایست در نظر داشت:45

1ـ قطر عامل اصلی است:45

2-طول لولۀ ابتدایی.. 47

3 ـ مواد عایق در منبع اگزوز (muffler):48

4 ـ عامل زنگ زدگی:48

5 ـ ضخامت نسبی (گیج) مغزی:49

6 ـ وسایل و تجهیزات لوله اگزوز50

پوشش اگزوز (wrap)52

3 کار وجود دارد که می‌توان با انجام آنها جذب حرارت را در سیستم اگزوز کاهش داد:53

پوشش پودری.. 53

پوشش نواری اگزوز54

صدا و جریان در اگزوز56

طراحی اگزوز58

گاز خروجی اگزوز59

پالس‌های اگزوز60

چند واقعیت از اگزوز برای آگاهی.. 62

نکته: نیاز به کمی پس فشار بیشتر در قدرت های میانی.. 64

خودروهای سواری تنفس طبیعی.. 67

اگزوز غیرتوربو. 68

عملکرد حرفه ای مسابقه‌‌ای.. 68

هدرها (مانیفلدهای ضد برگشتی.. 69

سیستم‌های اگزوز توربو. 70

هدرهای اگزوز توربو. 71

شیر ایمنی فشار بالا (waste gate)73

خلاصه. 75

منابع و سایت های اطلاع رسانی 85


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود شانزدهمین کنفرانس درباره آمار و آسیب جراحات شغلی

دانلود شانزدهمین کنفرانس امار و اسیب جراحات شغلی
دسته بندی خدماتی و آموزشی
فرمت فایل doc
حجم فایل 60 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
شانزدهمین کنفرانس درباره آمار و آسیب جراحات شغلی

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*شانزدهمین کنفرانس امار و اسیب جراحات شغلی*

فهرست

1- مقدمه

2- چارچوب حوادث ناشی از کار

3- اهداف و موارد کاربرد آمار حوادث شغلی

1-3- موارد استفاده

2-3- اجزاء و تعاریف

3-3- حوادث شغلی

4-3- حوادث رفت و آمد

5-3- آسیب های شغلی

6- 3- واحد یا مورد آسیب شغلی

3-7- از کار افتادگی

4- دامنه شمول

1-4- آسیب های شغلی

2-4- اشخاص، فعالیت های اقتصادی و مناطق جغرافیایی

3-4- انواع داده ها

5- اندازه گیری و برآورد مصدومیت های شغلی

1-5- مصدومیت های منجر به فوت

2-5- زمان از دست رفته

3-5- مقادیر مقایسه ای (نسبی)

4-5- ضریب تکرار

5-5- شدت وقوع حادثه

6-5- ضریب شدت

7-5- روزهای از دست رفته در اثر حوادث

8-5- منابع و مراجع اطلاعاتی

6- طبقه بندی حوادث شغلی

1-6- طبقه بندی محل حادثه

2-6- دسته بندی از نظر نتایج حوادث

3-6- طبقه بندی بر مبنای فرآیند انجام کار

4-6- طبقه بندی بر اساس یک فعالیت مشخص

5-6- طبقه بندی بر اساس انحراف از حالت عادی

6-6- طبقه بندی بر اساس نوع و چگونگی صدمه وارده

7-6- طبقه بندی بر اساس نوع مواد یا وسایل

8-6- طبقه بندی حوادث رفت و آمد

7- ضمائم

8- تعاریف

9- دامنه شمول

10- انواع اطلاعات

11- اندازه گیری

1-11- آسیب های شغلی

2-11 حوادث منجر به فوت

3-11 زمان از دست رفته به علت حوادث شغلی

4-11 اندازه گیری مقایسه ای

ضمیمه a: طبقه بندی بر اساس فعالیت اقتصادی

ضمیمه b: طبقه بندی بر اساس اندازه سازمان

ضمیمه c: طبقه بندی مشاغل

ضمیمه d: طبقه بندی بر مبنای چگونگی وضعیت استخدامی

ضمیمه e: طبقه بندی بر مبنای نوع آسیب و جراحت

ضمیمه f: طبقه بندی بر اساس بخشی از بدن که آسیب دیده است

ضمیمه g: طبقه بندی بر مبنای محل حضور فرد


آمارآسیبها وجراحت های شغلی

1- مقدمه:

در این گزارش در مورد موضوعاتی مثل طبقه بندی حوادث ناشی از کار وتهیه دستورالعملهای جدید بین المللی آن بحث می شود. در این مقاله به ضرورت وجود استانداردهای اصلاح شده در مورد حوادث ناشی از کار توجه شده و همچنین بر اهمیت آمار در همه زمینه های بهداشت و ایمنی شغلی از قبیل بیماریهای شغلی، عوامل زیان آور و تأثیر استرس- اعمال تکراری و ناایمن و دیگر موارد نامطلوب بر سلامت کارگران تأکید گردیده است.

2- چارچوب حوادث ناشی از کار:

کاربران آمار حوادث ناشی از کار می خواهند بدانند که چه کسی حادثه دیده است؟ حادثه چگونه اتفاق افتاده است؟ شخص چگونه آسیب دیده است و مراحل رخداد حادثه و ایجاد مصدومیت به چه شکلی بوده است؟ برای تنظیم این مقاله، حوادث ناشی از کار در چارچوبی دیده شده اند که در آن ابتدا شرحی از وضعیت مصدوم در محیط کاری اش عنوان شده و سپس مراحل و عوامل مختلف ایجاد و بروز حوادث و تصادفات را بیان می نماید.

این چارچوب ابتدا به معرفی کارگر پرداخته و محیطی که وی در آن کار می کند و نوع کار انجام یافته توسط وی را شرح می دهد، این امر زمینه را برای فهم عوامل وقوع حوادث آماده می سازد. کارگر دارای یک سری خصوصیات شخصی مثل جنس، سن، تحصیلات، آموزش و تجربه است. این کارگر در یک شغل یا حرفه و با یک موقعیت خاص استخدامی در یک سازمان با اندازه و نوع فعالیت اقتصادی و محل معلوم، استخدام می شود.

قبل از وقوع حادثه شخص مشغول انجام مراحل کار خود است و هنگام وقوع حادثه در حال انجام یک عملیات خاص در محلی مشخص و معمولاً با استفاده از وسایل و مواردی که نیاز دارد، می باشد. تا این جا این اطلاعات می تواند در مورد هر کارگری باشد اعم از اینکه دچار حادثه شده یا خیر.

دریک زمان ممکن است چیزی اشتباه یا نادرست یا غیرمعمول و حادثه ای پیش بینی نشده ونامطلوب و یا یک سری اعمال ناایمن باعث رخداد حادثه ای گردند. در نتیجه شخصی که در این حالت دچار حادثه شده است در بخشی از بدنش جراحت ایجاد می شود و یا حتی می میرد یا اینکه کار خود را به خاطر انجام کمک های اولیه در محل کار یا انجام کارهای پزشکی در بیمارستان متوقف می نماید. در این حالت اگر نتواند فوراً به کار خود برگردد در فاصله زمانی که برای بهبود تدریجی یا دوران نقاهت و در صورت نیاز توانبخشی لازم است، مجبور به ترک محل کار خود خواهد شد. اگر آسیب وارده طوری باشد که باعث معلولیت دائمی کارگر شود (مثل نقص عضو یا نابینایی) او نمی تواند به سرکار خود برگردد و یا ممکن است قادر به انجام کاری که قبلاً انجام می داد نباشد. همچنین ممکن است فرد در معرض تشعشع یا ویروس باشد که در این حالت خطر بروز یا گسترش بیماری در زمانهای بعد نیز وجود دارد.

مثال زیر چارچوب را مشخص می کند: یک مرد جوان 22 ساله به عنوان باغبان با قرارداد موقت در یک بیمارستان کار می کند. این بیمارستان بطور متوسط 500 کارمند دارد و در پایتخت واقع است. در روز حادثه مرد جوان و همکارانش مشغول باغبانی بودند و کارهایی از قبیل جمع آوری و کندن علف های هرز و برگهای خشک و تبدیل آنها به کود انجام می دادند. مرد باغبان مشغول کندن گلها با یک قیچی باغبانی بود. ناگهان او برای دیدن کاری که انجام داده بود یک قدم به عقب برداشت. متأسفانه او توجه نداشت که کارگری یک شن کش را درست پشت سر او روی علف ها جا گذاشته و نوک تیغه های آن به بالا می باشد. او درست روی شن کش قدم گذاشت و دو تا از شاخکهای آن پای او را مجروح نمود و در یک بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و بمدت 2 هفته قادر به انجام کار نبود.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی آسیب های زیست محیطی ناشی از استخراج طلا در معادن روباز

طلا از گذشته‌های بسیار دور، به ‌دلیل جلای زیبا، مقاومت بالادر مقابل اکسیداسیون و دیگر عوامل شیمیایی، شکل‌پذیری خوب و کمیابی، در طول تاریخمورد توجه بشر بوده و دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 881 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
بررسی آسیب های زیست محیطی ناشی از استخراج طلا در معادن روباز

فروشنده فایل

کد کاربری 15

طلا از گذشته‌های بسیار دور، به ‌دلیل جلای زیبا، مقاومت بالادر مقابل اکسیداسیون و دیگر عوامل شیمیایی، شکل‌پذیری خوب و کمیابی، در طول تاریخمورد توجه بشر بوده و دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد.
طلا به عنوان مهمتریناستاندارد پولی جهان مطرح بوده و بیشترین مورد مصرف آن در ساخت سکه و شمش طلا بهعنوان ذخایر پولی بین‌المللی است. این فلز به علت زیبایی و مقاومت، به صورتزیورآلات و کارهای هنری نیز استفاده می‌شود. این فلز همچنین در ساخت لوازمالکترونیکی دقیق مورد استفاده است به‌طوریکه در آینده رده اول مصرف طلا را به خوداختصاص خواهد داد.
فلز طلا به عنوان یک سرمایه ملی و پشتوانه اقتصادی کشور مطرحمی‌باشد، بنابراین اطلاع رسانی در مورد آمار قیمت، تولید، ذخیره و ... این فلزگران‌بها در ایران در مقایسه با دیگر کشورها برای برنامه‌ریزی بهتر در جهت استخراج و استفاده از آن مفید و حتی ضروری می‌باشد.

فهرست مطالب

چکیده:1

مقدمه. 2

تاریخچه ی طلا در ایران. 6

معادن طلای قدیمی.. 7

اولین سابقه ی زری سکه ی طلا.. 8

تجارت طلا و اهمیت اقتصادی آن. 14

مشخصات شیمیایی طلا.. 23

تجارت کانی طلا.. 30

طلا، تاریخچه، ویژگی ها ، کاربردها و ارزش... 30

طلا، تاریخچه، ویژگی ها ، کاربردها و ارزش... 31

کاربردها33

کانی شناسی طلا.. 37

کانی های اصلی طلا:38

خواص فیزیکی :40

رنگ بندی طلا.. 46

آلیاژهای طلا.. 47

استراتژی سرمایه‌گذاری طلا در جهان و ایران. 49

مس... 59

اثرات زیست محیطی طلا.. 75

نتیجه گیری:78

منابع:80


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود کارافرینی درباره شرکت سرد خانه استقلال (سهامی خاص)

دانلود کارافرینی درباره شرکت سرد خانه استقلال سهامی خاص
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل doc
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
کارافرینی درباره شرکت سرد خانه استقلال (سهامی خاص)

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*کارافرینی درباره شرکت سرد خانه استقلال ( سهامی خاص )*


یادداشت های همراه صورتهای مالی

برای سال ماهی منتهی به 30 اسفند ماه سال 1383

1-تاریخچه فعالیت شرکت :

شرکا فریکوریفیک ( سهامی خاص ) در تاریخ 12/3/1356 تحت شمارة 28726 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. نام شرکت در تاریخ 21/6/1361 به شرکت سردخانه استقلال (سهامی خاص) و آدرس قانونی آن نیز به موجب صورتجلسة مورخ 6/4/1366 هئیت مدیره به محل سردخانه واقع در جاده قدیم کرج، کیلومتر یک جاده شهریار تغییر یافته است.

فعالیت اصلی شرکت بر اساس ماده 2 اساسنامه عبارت از است از نگهداری مواد غذایی و میوه جات در سالنهای سردخانه میباشد. ظرفیت اسمی سردخانه مجموعاً 16 هزار تن(شامیل 5/14 هزار تن زیر صفر و 5/1 هزار تن بالای صفر) بوده که بهره برداری از سردخانه زیر صفر 5/14 هزار تن عملاً ازسال 1359 آغاز گردیده است.

شرکت برا ساس نامة شمارة 12738 مورخ 11/6/1359 سازمان صنایع ملی ایران و به استناد نامة شمارة 322/515 حوزة مالیاتی 322 مشمول بند (ج) تبصره 4 قانونی حفاظت و توسعة صنایع ملی ایران اعلام گردید و متعاقباً در تاریخ 20/11/1366 بر اساس نامة شماره 58532 سازمان صنایع ملی ایران و به استناد مصوبة شماره 90/هـ مورخ 18/7/1360 هیئت پنج نفری 22/43% در صدر سهام شرکت مشمول بند(ب) قانون مذکور گردیده است. از تاریخ 25/6/1359 هئیت مدیره منتخب شرکت سهامی گسترش خدمات بازرگانی ادارة امور شرکت را بعهده گرفته بود لیکن درسال 1368 طبق رای هئیت پنج نفری شرکت از شمول بند(ج) خارج شد.

از آذر ماه سال 1368 شرکت توسط سهامداران متشکل از بانک صنعت و معدن شرکت فریکو اسکاندیا و شرکت سهامی گسترش خدمات بازرگانی اداره شد تا اینکه سهام بانک صنعت و معدن در اسفند ماه سال 1369 و سهام شرکت فریک اسکاندیا در آذر ماه سال 1370 به ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فروخته شد و در سال 1380 طبق رای دیوان عدالت اداری تعداد 4980 سهم از سهام سازمان گسترش خدمات بازرگانی به آقای فرجام و خانواده ایشان مسترد گردید. بدنبال نقل و انتقلات مذکور اداره امور شرکت در تاریخ ترازنامه بعهده ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران با 65/56 درصد سهام و شرکت کسترش خدمات بازرگانی باب 51/21 درصد سهام و آقای عبدالحمید فرجام و خاننواده ایشان با 57/21 درصد سهام وشرکت با دو انبار با 44% درصد سهام بوده است.


شرکت سردخانه استقلال

(سهامی خاص)

صورتهای مالی مربوط به عملکرد

سال1383


شرکت سردخانه استقلال (سهامی خاص)

یادداشت های همراه صورتهای مالی

برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه سال 1383

سال مالی منتهی به سال مالی منتهی به

30/12/1383 29/12/1382

ریال ریال

یادداشت ­­ـ

حق الحافظ و تخلیه و بارگیری 16 008،713،988،8 7،503،826،7

کسر میگیردد هزینه های عملیاتی 18 (994،173،951،5) (981،156،814،4

14، 539، 037، 3 990،346،012،3


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود تکنولوژی های روز در گیربکس اتوماتیک

با توجه به مزایای فراوان استفاده از گیربکس های اتوماتیک، امروزه شاهد گسترش آنها در صنعت اتومبیل سازی و استفاده روز افزون آنها در سطح جهانی بخصوص در وسایل حمل ونقل سنگین و ماشین های راه سازی، کشاورزی، معدن و همچنین اتومبیل های سواری می باشیم
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 3522 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 113
تکنولوژی های روز در گیربکس اتوماتیک

فروشنده فایل

کد کاربری 15

با توجه به مزایای فراوان استفاده از گیربکس های اتوماتیک، امروزه شاهد گسترش آنها در صنعت اتومبیل سازی و استفاده روز افزون آنها در سطح جهانی بخصوص در وسایل حمل ونقل سنگین و ماشین های راه سازی، کشاورزی، معدن و همچنین اتومبیل های سواری می باشیم و تقریباً اصول کار همه آنها با مختصر تفاوت هایی مشابه یکدیگر می باشند. در کشور ایالات متحده 60 درصد از خودروهای سورای مجهز به گیربکس های اتوماتیک می باشند و در کشورهای اروپایی و ژاپن این آمار نزدیک 50 درصد می باشد.

با توجه به بوجود آمدن نسل جدیدتری از گیربکس های اتوماتیک تحت عنوان CVT[1]که تأثیر چشمگیری در کاهش مصرف سوخت و در نتیجه آلودگی هوا دارند، پیش بینی می شود با اقتصادی شدن آنها در چند سال آینده به سرعت جایگزین گیربکس های معمولی گردند.

لازم است ما نیز خود را با تکنولوژی های جدید هماهنگ نموده و با توجه به وضعیت مخرب آلودگی هوا، در رابطه با استفاده از گیربکس های اتوماتیک و جایگزین نمودن آنها، گام های موثری برداشته شود.

در نوشتاری که پیش رو دارید، سعی شده است بطور ساده ولی کاربردی اساس کار گیربکس های اتوماتیک توضیح داده شده است. ابتدا برخی از مزایای استفاده از گیربکس اتوماتیک ذکر شده اند، سپس انواع گیربکس ها و اجزاء مختلف تشکیل دنده گیربکس های اتوماتیک شامل دستگاه خورشیدی، کلاچ های چند صفحه ای، کلاچ های یک طرفه، باندها و سرووها، تورک کنورتور، سوپاپ های کنترل (جعبه سوپاپ)، گاورنر، دیافراگم خلائی، سلونوئید کیک دان، و پمپ روغن توضیح داده شده اند. در بخش های بعدی ساختمان و طرز کار گیربکس اتوماتیک خودرو تشریح شده است و سپس در رابطه با مدار کنترل هیدرولیکی برای تعویض دنده در گیربکس اتوماتیک دو سرعته توضیحات مربوطه داده شده است.

فصل اول در مورد گیربکس های اتوماتیک و تاریخچه مربوط به آن، فصل دوم مجموعه دنده سیاره ای و اجزای آن و همچنین در مورد حالت های مختلف درگیری دنده های خورشیدی، فصل سوم سیستم های هیدرولیکی گیربکس از جمله: فشارهای موجود، انواع پمپ ها و انواع سوپاپ های موجود در گیربکس، فصل چهارم کوپلینگ هیدرولیکی و مبدل گشتاور، فصل پنجم در مورد تجهیزات راه انداز گیربکس مطالبی را ارائه کرده ام.

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اول.. 2

مقدمه. 3

سیستم انتقال قدرت اتوماتیک.... 4

1-2- انواع گیربکس های اتوماتیک.... 4

1-3- سیر تکاملی جعبه دنده7

2-3-2) کاهش دنده (Gear Reduction)25

2-3-3- اوردرایو یا فوق سرعت (Overdrive)25

2-3-4- حرکت مستقیم (Direct Drive)25

نسبت دنده 1:1 بدون تغییر در گشتاور و دور ورودی می باشد.25

2-3-5- خلاص یا آزاد گردی (Free Wheeling)25

در این حالت قدرت ورودی وجود دارد ولی قدرت از جعبه دنده خارج نمی گردد.25

2-3-6- عضو عکس العملی (Reaction Member)25

شکل 2-3- روش اول افزایش گشتاور28

روش دوم افزایش گشتاور28

شکل 2-4- روش دوم افزایش گشتاور29

2-4-3) اصل افزایش سرعت (Law of Overdrive)29

شکل 2-5- روش اول افزایش سرعت.. 30

روش دوم افزایش سرعت.. 30

شکل 2-6- روش دوم افزایش سرعت.. 31

2-4-4) اصل معکوس (Law of Reverse)31

شکل 2-7- روش اول برای ایجاد حرکت معکوس... 32

روش دوم دنده عقب.. 32

شکل 2-8- روش دوم برای ایجاد حرکت معکوس... 33

2-4-5- اصل حرکت مستقیم (Law of Direct Drive)33

روش دوم حرکت مستقیم. 34

روش سوم حرکت مستقیم. 35

شکل 2-9- روش اول برای حرکت مستقیم. 35

شکل 2-11- روش سوم برای حالت مستقیم. 36

جدول 2-1- بدست آوردن نسبت دنده های خورشیدی.. 37

Zr = تعداد دندانه های دنده رینگی.. 38

Zs = تعداد دندانه های دنده خورشیدی.. 38

فصل سوم. 43

3-1) فشارهای موجود در گیربکس اتوماتیک.... 44

3-2- پمپ های هیدرولیک گیربکس های اتوماتیک.... 46

3-2-1- پمپ دنده ای.. 47

3-3-4- سوپاپ تنظیم فشار (رگلاتور)58

4-2-2- استاتور (انعکاس کننده)80

شکل 4-7- عمل کوپلینگ هیدرولیکی در نقطه ای که جریان روغن عکس می گردد.81

4-3- مرحلۀ افزایش گشتاور81

مراجع.. 99

فهرست اشکال

شکل 1-2 قسمت های اصلی گیربکس اتوماتیک... 7

شکل 1-3 کلاچ یا کوپلینگ هیدرولیکی با جعبه دنده معمولی 13

شکل 1-4 مبدل گشتاور هیدرولیکی تورک درایو. 14

شکل 1-5 جعبه دنده نیم اتوماتیک دوسرعته دینافلوی بیوک... 15

شکل 1-6 انتقال قدرت در جعبه دنده اتوماتیک3 سرعته فورد. 16

شکل 1-7 جعبه دنده اتوماتیک پاورفلایت.. 17

شکل 1-8 جعبه دنده اتوماتیک اولتراماتیک... 19

شکل 1-9 جعبه دنده اتوماتیک 3 سرعته استودکبر. 20

فصل دوم

شکل 2-1 دنده های کشویی گیربکس در حالت خلاص... 23

شکل 2-2 مجموعه دنده سیاره ای.. 26

شکل 2-3 روش اول افزایش گشتاور30

شکل 2-4 روش دوم افزایش گشتاور31

شکل2-5 روش اول افزایش سرعت.. 32

فهرست اشکالصفحه

شکل 2-6 روش دوم افزایش سرعت.. 33

شکل 2-7 روش اول برای ایجاد حرکت معکوس... 34

شکل 2-8 روش دوم برای ایجاد حرکت معکوس... 35

شکل 2-9 روش اول برای حرکت مستقیم. 37

شکل 2-10 روش دوم برای حرکت مستقیم. 38

شکل 2-11 روش سوم برای حرکت مستقیم. 38

شکل 2-12 مجموعه دنده سیمپسون. 41

شکل 2-13 مجموعه دنده سیاره ایی سیمپسون. 42

شکل 2-14 مجموعه راوینیو. 43

فصل سوم

شکل 3-1 پمپ دنده ای داخلی و خارجی.. 49

شکل 3-2 پمپ روتوری.. 50

شکل 3-3 پمپ روتوری داخلی و خارجی.. 51

شکل 3-4 پمپ پره ای ساده52

شکل 3-5 مجموعه بدنۀ سوپاپ 54

فهرست اشکالصفحه

شکل 3-6 انواع سوپاپ یک طرفه. 55

شکل 3-7 سوپاپ اطمینان. 57

شکل 3-8 سوپاپ تنظیم فشار58

شکل 3-9 سوپاپ تعویض... 60

شکل 3-10 سوپاپ تعویض... 60

شکل 3-11 سوپاپ گاز با کارانداز خلائی.. 64

شکل 3-12 سوپاپ گاز با کارانداز مکانیکی.. 64

شکل 3-13 گاورنر با محرک دنده ایی و سوپاپ قرقره ایی.. 66

شکل 3-14 سوپاپ گاورنر. 75

شکل 3-15 سوپاپ کنترل دستی.. 69

فصل چهارم

شکل 4-1 کوپلینگ هیدرولیکی ساده71

شکل 4-2 مبدل گشتاور73

شکل 4-3 تورک کنورتور- ایمپلر. 74

شکل 4-4 تورک کنورتور- توربین.. 75

فهرست اشکالصفحه

شکل 4-5 تورک کنورتور- استاتور75

شکل 4-6 پمپ و اجزای محفظه هوزینگ... 76

شکل 4-7 عمل کوپلینگ هیدرولیکی78

شکل 4-8 طرز کار استاتور79

فصل پنجم

شکل 5-1 باندهای گیربکس... 84

شکل 5-2 انواع باندها85

شکل 5-3 مجموعۀ یک کلاچ هیدرولیکی چند صفحه ای.. 88

شکل 5-4 کلاچ ترمز کننده89

شکل 5-5 اجزای کلاچ چند صفحه ای.. 90

شکل 5-6 اجزای کلاچ چند صفحه ای و فنر دیافراگمی.. 91

شکل 5-7 کلاچ یک طرفه غلطکی.. 94

شکل 5-8 کلاچ یک طرفه بادامکی.. 94

فهرست جداول

فصل اول

جدول1-1 مسیر قدرت جعبه دنده اتوماتیک پاورفلایت.. 17

جدول 1-2 مسیر قدرت جعبه دنده اتوماتیک اولتراماتیک... 18

فصل دوم

جدول 2-1 بدست آوردن نسبت دنده های خورشیدی.. 39

فصل سوم

جدول 3-1 تاثیر فشار گاز بر روی دریچه گاز63

فهرست نمودارهاصفحه

فصل سوم

نمودار 3-1 نمودار دو حالت منحنی فشار گاورنر.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود تحقیق در مورد رنگ

رنگها را معمولا براساس خواص آنها و ساختمان ماده اصلی (ساختمان شیمیایی مواد) طبقه بندی می‌کنند
دسته بندی شیمی
فرمت فایل doc
حجم فایل 1044 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
تحقیق در مورد رنگ

فروشنده فایل

کد کاربری 15

رنگها را معمولا براساس خواص آنها و ساختمان ماده اصلی (ساختمان شیمیایی مواد) طبقه بندی می‌کنند. روش دیگر طبقه بندی رنگها براساس روش مصرف آنها در رنگرزی می‌باشد. روش و تکنیک رنگرزی به ساختمان ، طبیعت الیاف یا شئ مورد رنگرزی بستگی دارد. به عبارت دیگر رنگرزی پشم و ابریشم و دیگر الیاف به دست آمده از حیوانات با رنگرزی پنبه و الیاف به دست آمده از گیاهان تفاوت دارد.

فهرست مطالب

چکیده :1

نقش ساختمان شیمیایی الیاف در تعیین رنگ مورد نیاز :2

رنگدانه و انواع آن. 5

کاربرد عمده پیگمانها7

ویژگیهای عمومی رنگدانه ها9

ویژگیهای رنگدانه ها10

قدرت رنگ کنندگی.. 11

اندازه و شکل ذرات. 12

واکنش پذیری شیمیایی.. 14

رنگ‌های پودری. 18

چرا رنگ پودری؟22

رنگینه های شفاف. 31

اکسید های شفاف آهن. 32

تولید صنعتی رنگدانه سفید. 36

از بین بردن انواع لکه های رنگ :40

پوشش های بر پایه آب. 43

فناوری رنگ، اعمال رنگ را سرعت می بخشد. 48

انواع رنگهای کوره ای. 53

آسترها و رنگ های غنی از روی. 56

مشخصه رنگ ها63

رودخانه ی پنج رنگ، زیباترین رودخانه جهان 70


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود استیله کردن کالای ویسکوزی و رنگرزی با رنگزای مستقیم

همانطور که می دانیم رنگرزی کالای استاتی مشکل بوده و برای همین در این تحقیق در نظر گرفته شد با انجام برخی آزمایشات از جمله استیلاسیون کالای سلولزی این مشکل را مرتفع نمود در این واکنش کالای سلولزی در طی واکنش استیلاسیون به دی استات تبدیل گشته
دسته بندی نساجی
فرمت فایل doc
حجم فایل 7830 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
استیله کردن کالای ویسکوزی و رنگرزی با رنگزای مستقیم

فروشنده فایل

کد کاربری 15

همانطور که می دانیم رنگرزی کالای استاتی مشکل بوده و برای همین در این تحقیق در نظر گرفته شد با انجام برخی آزمایشات از جمله استیلاسیون کالای سلولزی این مشکل را مرتفع نمود در این واکنش کالای سلولزی در طی واکنش استیلاسیون به دی استات تبدیل گشته .

اما در این تحقیق نشان خواهیم داد ابتدا با رنگ کردن کالای سلولزی توسط رنگزای مستقیم که تمایل ذاتی زیادی که به کالا داشته این رنگزا از آنجا که ثبات خوبی نداشته لذا آن را استیله نموده که در فرآیند استیلاسیون عامل های روی پارچه را بسته و دیگر در مجاورت کالا با آب یا رطوبت دیگر رنگزا خارج نمی گردد و بدین شکل ثبات کالا را بهبود یافته این بخشی از تست های انجام گرفته به منظور تثبیت کالای مورد نظر در این پروژه می باشد .

فهرست مطالب

چکیده1

مقدمه. 2

ریسیدن نخ. 9

تجزیه محلول ویسکوز. 9

استیلاسیون. 11

بررسی مقالات.. 14

مقاله اول. 14

آزمایش.. 35

نسخه رنگرزی :36

نحوه رنگرزی کالا. 37

تست جذب رطوبت.. 39

تست حلالیت :40

تست جذب رطوبت :41

رنگرزی.. 42

سیکل شستشویی ( Washing cycle ) :42

استیلاسیون. 44

آماده سازی پارچه :46

درست کردن محلول رنگ :46

نسخه رنگرزی :47

سیکل شستشو :49

استیله کردن پارچه :49

تست جذب رطوبت :53

تست با مواد اکسید کننده :53

نتیجه. 55

تست خیس شوندگی :56

تحلیل :58

نتیجه گیری :59

منابع. 61


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود سختی و مقاومت بتن اسفنجی و اتوکلاو در مقابل ترک خوردگی

تا کنون آزمایشات معدودی برای تعیین سختی بتن اسفنجی اتوکلاو در کتب و مقالات مربوط به این موضوع گزارش شده است
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 6328 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
سختی و مقاومت بتن اسفنجی و اتوکلاو در مقابل ترک خوردگی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

تا کنون آزمایشات معدودی برای تعیین سختی بتن اسفنجی اتوکلاو در کتب و مقالات مربوط به این موضوع گزارش شده است. آزمایشات روی 3 نوع متفاوت از بتن اسفنجی اتوکلاو با استفاده از 6 نمونه از آزمایش در شکل مهندسی متفاوت انجام شده است . 4 مورد از این 6 نمونه آزمایش انتخاب شده دارای نتایج مشابهی به لحاظ KIC بودند و 2 نوع دیگر برای تعیین انرژی ناشی از ترک خوردگی یعنی Gf به کار برده شدند. میزان KFC به نسبت تاب فشردگی مصالح ، افزایش می یابد. انرژی ناشی از ترک خوردگی در این نوع بتن یک دهم انرژی ناشی از ترک خوردگی در بتن معمولی است . تأثیر میزان بارگذاری روی KFC را می توان به وسیله قانون توان بیان کرد. این نتایج گویای آن است که مکانیک ترک خوردگی کشانی و حفّل ، تقریبی از محاسبه افزایش محل ترک خوردگی در بتن اسفنجی اتوکلاو است.

فهرست مطالب

چکیده:1

مقدّمه:2

روند انجام آزمایش:3

نتایج:6

مهندسی زلزله. 11

دفتر بازرسی ساختمان. 12

جدول لرزه نگاری: جدول بزرگترین لرزه های ثبت شده از وقوع زلزله در جهان. 15

مدل ساختمانی که در اثر زلزله، لرزش می یابد. 16

ایزولاسیون زمین لرزه27

تــالار شهــر سـان فـرانسیسکو: پروژه مقاوم سازی دربرابر زلزله در مقیاس عظیم. 28

رفتار ساختمانی بتن آرمه با فیبر فولادی تحت فشار محوری.. 31

2-2- مصالح مورد استفاده35

4-2- قالب ریزی نمونه های آزمایش... 36

5-2- آزمایش... 36

3- رفتار CFRC. 38

4- منحنی تنش- تغییر شکل نسبی CFRC. 40

5- نتیجه گیری 46


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود طرح بهینه مورد نظر سازه های فضا کار با رفتار غیر خطی با استفاده از الگوریتم تکاملی

در این تحقیق،طراحی سازه های فضا کار برای وزن مطلوب هندسی و مصالح با رفتار غیر خطی ارائه شده است،که از الگورستم تکاملی cvsp استفاده می کند
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 498 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
طرح بهینه مورد نظر سازه های فضا کار با رفتار غیر خطی با استفاده از الگوریتم تکاملی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

در این تحقیق،طراحی سازه های فضا کار برای وزن مطلوب هندسی و مصالح با رفتار غیر خطی ارائه شده است،که از الگورستم تکاملی cvsp استفاده می کند.(تداوم غیر رایج مجازی)

متغیر های طراحی مناطق مقاطع عرضی از سازه های فضا کار هستند.محدودیت های طراحی شامل محدودیت سازه ای،تعادلی و هندسی می شود.تنش های کششی و فشاری به مقادیر بحرانی و جابه جایی گره ها که به مرزهای بالایی خود مقید شده اند،محدود می شود.

کمی بیشینه تعادل نیز در طی فرایند بهینه سازی چک می شود و برخی از محدودیت ها روی متغیر طراحی به عنوان محدودیت هندسی در نظر گرفته می شود. مدل های آماده شده طراحی نشان داده اند که کاهش اضافی در وزن سازه ها به وسیله رفتار غیر خطی در طراحی بهینه سازه های فضا کار ممکن است.

فهرست مطالب

چکیده:1

-مقدمه:2

1- بیشینه تئوری رفتار غیر خطی. 3

2- مشکلات فرمول های طراحی بهینه. 9

4-2متغیر های طراحی. 11

4-3 توابع مورد نظر. 12

نتیجه گیری.. 19

منابع :20


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود رفتار لرزه‌ای ستون‌های فلزی باکسی پرشده با بتن تحت نیروهای زلزله

ستون‌های باکسی پرشده با بتن (CFT)1 در بسیاری از ساختمان‌ها در جهان استفاده شده‌اند این سازه‌هابا ارتفاعها و وضعیتهای گوناگون در دو موقعیت بدون نیروهای لرزه‌ای ودر مناطقی که خطر لرزه‌ای بالایی دارند اجرا گردیده اند
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 13816 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 92
رفتار لرزه‌ای ستون‌های فلزی باکسی پرشده با بتن تحت نیروهای زلزله

فروشنده فایل

کد کاربری 15

ستون‌های باکسی پرشده با بتن (CFT)[1] در بسیاری از ساختمان‌ها در جهان استفاده شده‌اند. این سازه‌هابا ارتفاعها و وضعیتهای گوناگون در دو موقعیت بدون نیروهای لرزه‌ای ودر مناطقی که خطر لرزه‌ای بالایی دارند اجرا گردیده اند. این بازبینی کوتاه رفتار ستون‌های پرشده از بتن بامقطع دایره و مربع مستطیل به همراه بادبندها، و خصوصاً متمرکزشده بر رفتار آنها در زمان اعمال بارها به طور لرزه‌ای رفت و برگشتی درنظر گرفته است. این بحث با رفتار ستون‌های پرشده با بتن تحت بارهای محوری و خمش و پیچشی شروع می‌شود و چکیده‌ای از اثرات خزش، جمع‌شدگی و عکس‌العمل کلی ستون‌های پرشده با بتن برای تنش‌های پسماند را نشان خواهد داد. مختصری از رفتار یکنواخت براساس بحث‌های متعاقب تحقیق شده بر روی رفتارسیکلی این ستون‌ها دیده می‌شود. این مقاله از چندین مقاله که در زمین‌های نیروی غیرلرزه‌ای برای محاسبه و طراحی این ستون‌ها کارشده برگرفته شده است.

فهرست مطالب

چکیده ................................................................................................. 1

فصل اول: مقدمه و مفاهیم کلی رفتار ستون‌های پر شده با بتن (CFT)

1- 1 مقدمه .......................................................................................... 3

1-2 رفتار یکنواخت ستون‌های باکسی پرشده با بتن (CFT) (مقاومت محوری و سختی) 5

1-3 مقاومت خمشی و سختی ..................................................................... 7

1-4 مقاومت تیر ستون ............................................................................ 8

1-5 مقاومت پیچشی و سختی .................................................................... 9

1-6 خزش و جمع شدگی در CFTها ............................................................ 10

1-7 تنش پسماند در CFTها ...................................................................... 10

1-8 رفتار چرخه‌ای باکس‌های فولادی پرشده با بتن .......................................... 10

1-9 طراحی ستون‌های باکسی فلزی پر شده با بتن ............................................ 14

فصل دوم: آزمایشات اعضای CFT و نتایج

2-1 بررسی آزمایشات بر روی ستون‌های CFT و نتایج ..................................... 18

2-2 نوع المان و مش بندی در محاسبه ......................................................... 19

2-3 آماده سازی نمونه‌ها .......................................................................... 20

2-4 تجهیزات اعمال بار سیکلی ................................................................. 22

2-5 مدهای خرابی ................................................................................. 22

2-6 نتایج این آزمایشات .......................................................................... 30

فصل سوم: اثرات پیش بارگذاری روی اعضای CFT

3-1 نگاهی به پیش بارگذاری بر ستون‌های فلزی پر شده با بتن ............................ 33

3-2 مطالعات انجام شده بر روی ستون‌های فلزی پرشده بابتن بر اثر پیش بارگذاری ... 33

3-3 تحلیل تئوریک ................................................................................ 37

3-4 تحقیقات آزمایشگاهی ........................................................................ 43

3-5 جزئیات نمونه‌های آزمایش ................................................................. 43

3-6 نتایج آزمایش و مشاهدات ................................................................... 46

3-7 بررسی نتایج دیگر آزمایشات منتشر شده ................................................. 56

3-8 تحلیل المان محدود ........................................................................... 57

3-9 کالیبره کردن و مدلسازی عددی ............................................................ 57

3-10 نتایج عددی .................................................................................. 60

3-11 یک روند گام به گام طراحی .............................................................. 61

3-12 نتیجه‌گیری .................................................................................. 62

فصل چهارم: نکات آیین‌نامه‌ای در طراحی اعضای CFT

4-1 نکات آیین‌نامه‌ای در ستون‌های مختلط .................................................... 65

فصل پنجم: نتیجه گیری

5-1 نتیجه‌گیری .................................................................................... 72

مراجع ................................................................................................ 74

فهرست اشکال

عنوان صفحه

شکل 1-1 پلان سازه سه بعدی بادبندی نشده ................................................... 4

شکل 1-2 دتایل اتصال گیردار تیر ستون ...................................................... 14

شکل 2-1 دتایل قاب‌های تحت آزمایش در نرم افزار آباکوس ............................... 19

شکل 2-2 قرارگیری و مهاربندی قاب‌ها در حین آزمایش ................................... 20

شکل 2-3 دتایل قاب مورد آزمایش .............................................................. 21

شکل 2-4 مدهای خرابی در قاب ................................................................ 22

شکل 2-5تمام نمونه‌های قاب ..................................................................... 23

شکل 2-6 منحنی‌های هیسترزیس بار جانبی – تغییر مکان ................................. 23

شکل 2-7 پوش منحنی‌های بارجانبی – تغییر مکان .......................................... 24

شکل 2-8 منحنی بار جانبی-تغییر مکان قاب SF-22.......................................... 25

شکل 2-9 منحنی ایده آل بار-تغییر مکان ...................................................... 26

شکل 2-10 برآورد ماکزیمم بار حدی جاری شدن قاب ....................................... 26

شکل 2-11 منحنی ضریب استهلاک هم ارزانباشتگی به تناسب تغییر مکان به تغییر مکان جاری شدن 27

شکل 2-12 مقایسه پیش‌بینی و نتایج عددی منحنی بار-تغییرمکان ......................... 28

شکل 2-13مقایسه منحنی بار جانبی-تغییر مکان پیش‌بینی و نتایج عددی ................. 29

شکل 3-1 یک ساختمان چند طبقه تیپ با یک هسته دیوارهای داخلی ..................... 34

شکل 3-2 نشان‌دهنده ستون‌های فولادی لوله ای در اطراف سازه ........................... 34

شکل 3-3 سازه چند طبقه عمومی‌را که بتن در داخل لوله‌های فولادی توخالی آن ........ 35

شکل 3-4 یک ستون مرکب متشکل از لوله مربع شکل فولادی ........................... 40

شکل 3-5 فاکتورکاهش پیش باردرمقابل ضریب لاغری بدون بعد را برای ستون‌های مرکب41

شکل 3-6 تست فشاری بر اساس طول موثر ستون و دتایل‌های اندازه گیری ............. 44

شکل 3-7 نمودار تغییرمکان تحت بار محوری برای CFT-S-40-30P و CFT-S-100-30P46

شکل 3-8 یک تورم ذاتی جداره فولادی در ستون ............................................. 47

شکل 3-9 منحنی بار تغییرمکان برای CFT-S-100-0P و CFT-S-100-30P............... 47

شکل 3-10 منحنی بار تغییرمکان برای CFT-I-40-30P و CFT-I-100-30P.............. 48

شکل 3-11 مود خرابی را نشان می‌دهد ........................................................ 49

شکل 3-12 مود خرابی را نشان می‌دهد ........................................................ 49

شکل 3-13 منحنی بار تغییرمکان برای CFT-I-100-0P و CFT-I-100-30P.............. 50

شکل 3-14 منحنی بار تغییرمکان برای CFT-I-130-40P.................................... 50

شکل 3-15 خرابی در اثر خورد شدن بتن نه بدلیل کمانش کلی معمول ................... 51

شکل 3-16 منحنی بار تغییرمکان برای CFT-L-40-30P و CFT-L-100-30P............ 52

شکل 3-17 منحنی بار تغییرمکان را برای CFT-L-100-0P و CFT-L-100-30P وCFT-L-130-52

شکل 3-18 منحنی بار تغییرمکان را برای CFT-L-100-0P و CFT-L-100-30P وCFT-L-130-53

شکل 3-19 ستون CFT-L-40-30P قبل و بعداز خرابی ...................................... 53

شکل 3-20 مقایسه نتایج آزمایشات و تحلیل المان محدود ................................... 54

شکل 3-21 مقایسه نتایج آزمایشات و تحلیل المان محدود ................................... 55

شکل 3-22 منحنی‌های ارتباط تنش – کرنش تک محوری برای بتن و فولاد ............ 57

شکل 3-23 منحنی‌های ارتباط تنش – کرنش تک محوری برای بتن و فولاد ............ 57

شکل 3-24 مش بندی کلی المان محدود برای بتن و فولاد ................................... 58

شکل 3-25 کاهش ظرفیت محوری ............................................................. 59

شکل 3-26 بار نهایی از شبیه سازی عددی در مقایسه با اعداد بدست آمده ............... 60

فهرست نمودار

عنوان صفحه

نمودار 1-1 مقاومت مقطع ستون پر شده با بتن نرمال شده .................................. 8

نمودار 1-2 منحنی رفتار هیسترزیس بار –تغییر مکان ستون cft.......................... 11

نمودار 1-3 مقایسه طراحی مقاوم اندرکنش برای مقاطع دایره‌ای ومربعی وپر شده با بتن 16

نمودار 2-1 تمام نتایج بارهای جانبی به تغییر مکان ......................................... 24

نمودار 3-1 لوله دایره ای پر شده با بتن و بخش رنج لاغری ستون ........................ 43

نمودار 3-2 نسبت اختلاط بتن .................................................................... 43

نمودار 3-3 مقایسه نتایج آزمایشات و تحلیل المان محدود ................................... 54

نمودار 3-4 مقایسه نتایج آزمایشات و نتایج پیش بینی شده .................................. 55

نمودار 3-5 مقایسه نتایج آزمایشات یکسان سازی.............................................. 56

نمودار 3-6 مقایسه نتایج آزمایشات.............................................................. 60

نمودار 3-7 یکسان سازی نتایج آزمایشات...................................................... 61


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود تحقیق درباره شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد و موقعیت ایران

حقیق درباره ی شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد و موقعیت ایران
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 55 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
تحقیق درباره شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد و موقعیت ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*تحقیق درباره ی شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد و موقعیت ایران*


فهرست مطالب

چکیده.............................................................................................................................. 3

مقدمه و طرح موضوع.................................................................................................... 4

1- جهانی شدن اقتصاد.................................................................................................. 5

2- شاخص‌های جهانی شدن........................................................................................ 8

3- شاخص‌های ترکیبی............................................................................................... 10

4- شاخص‌های غیر ترکیبی....................................................................................... 19

1-4- شاخص‌های «باز بودن تجاری»................................................................... 20

1-1-4- شاخص‌های وقوعی.............................................................................. 20

2-1-4- شاخص‌های پیامدی.............................................................................. 23

2-4- شاخص‌های باز بودن مالی........................................................................... 33

5- فرآیند جهانی شدن در آئینه شاخص‌ها............................................................... 34

6- ایران و فرآیند جهانی شدن اقتصاد...................................................................... 37

جمع بندی وملاحظات................................................................................................ 42

منابع............................................................................................................................... 46



شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد و موقعیت ایران

چکیده

پدیده جهانی شدن یکی از بحث‌انگیزترین موضوعات فرآوری کشورها در عصر کنونی است که در مورد آن اختلاف‌ نظرهای بسیاری وجود دارد و بررسی آثار و پیامدهای گسترده این فرآیند بر ابعاد مختلف حیاتی انسانی از جمله آثار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن توجه خاص اندیشمندان، سیاستمداران، اقتصاددانان و متولیان فرهنگی جهان را به خود جلب کرده است. این بررسی‌ها، قبل از همه نیازمند کمی کردن این پدیده و ساخت و به کارگیری شاخص‌های مناسب برای اندازه‌گیری آن می‌باشد. در این مقاله برآنیم که شاخص‌های مختلف جهانی شدن را که در ادبیات اقتصادی تجربی کاربرد دارد، معرفی نماییم. در بخش اول به مقدمه و طرح موضوع پرداخته و در بخش‌های دوم و سوم به ترتیب شاخص‌های ترکیبی و غیر ترکیبی جهانی شدن ارائه خواهد گردید. در بخش پایانی، فرآیند جهانی شدن را در آیینه شاخص‌ها نظاره‌گر خواهیم بود.


مقدمه و طرح موضوع

جهانی شدن - واژه رایج دهه 1990 میلادی - یکی از مناقشه‌آمیزترین موضوعات در علوم اجتماعی است که هر چند در مورد آن بحث‌های زیادی صورت گرفته است، ولی هنوز تعریفی جامع و فراگیر- که در بردارنده کلیه جوانب این پدیده باشد- ارائه نشده است و همچنان پیرامون تعریف آن مشاجرات و ابهامات فراوانی مشاهده می‌شود.

برخی نویسندگان جهانی شدن را «مرحله‌ای از سرمایه‌داری» و یا «مدرنیته جدید» خوانده و برخی آن را «یک راه جدید تفکر» معرفی کرده‌اند. در عین حال گاه با تعاریفی نسبتاً دقیق مواجه می‌شویم که آنها نیز نمی‌توانند ابهامات پیرامون این کلمه را کاملاً بزدایند و ضمناً علیرغم برخی همپوشانی‌ها، بسیار متفاوت و مختلفند.

«پراتون»، جهانی شدن را فرآیندی از تحول می‌داند که مرزهای سیاسی و اقتصادی را کمرنگ کرده، ارتباطات را گسترش داده و تعامل فرهنگ‌ها را افزون می‌نماید. به نظر وی جهانی شدن پدیده‌ای چند بعدی است که آثار آن قابل تسری به فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، حقوقی، فرهنگی، نظامی و فناوری است و همچنین فعالیت‌های اجتماعی همچون محیط زیست را متاثر می‌کند و به نظر «مالکوم واترز» جهانی شدن فرآیندی اجتماعی است که در آن قید و بندهای جغرافیایی که بر روابط اجتماعی و فرهنگی سایه افکنده است، از بین می‌رود و مردم به طور فزاینده از کاهش این قید و بندها آگاه می‌گردند. برخی دیگر جهانی شدن را معادل «غربی‌سازی» یا «تجدد» بویژه در شکل آمریکایی آن دانسته‌اند. در این معنا جهانی شدن پویشی است که طی آن ساختارهای اجتماعی مدرنیته (سرمایه‌داری، عقلگرایی، صنعتی شدن، دیوان سالاری و …) در سرتاسر جهان گسترش می‌یابد و فرهنگی‌های قدیمی و پایبست‌های بومی نابوده می‌گردند. در این معنا است که گاهی جهانی شدن را امپریالیسم «مک دونالد»، «هالیوود» و «سی ان ان» نام نهاده‌اند. البته این تعابیر بیشتر در مباحث مربوط به امپریالیسم استعماری مطرح می‌گردد، که در این زمینه جهانی شدن را با فرآیند همگون‌سازی مرتبط می‌دانند. «مارتین خور» معتقد است که جهانی شدن در این معنا، همان چیزی است که چندین قرن در جهان سوم «مستعمره‌سازی» خوانده می‌شد.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت